Päätin mietiskellä. Totesin, että minussa on negatiivista ainakin seuraavat asiat:

  • En osaa taivuttaa sanaa "kaatua".
  • En osaa tavuttaa sanoja.
  • Olen onnistunut kaatamaan Gentoon kahdesti, Knoppixin kolmesti, Mac OS X:llä kolme ohjelmaa ja NetBSD:llä yhden.
  • Kirjautumattomat eivät näe minua IRC-Gallerian kanavien ja yhteisöjen käyttäjälistauksissa, olin sitten eristäytynyt tai en.
  • Saatan olla skitsofreenikko.

Positiivista minussa on seuraavat asiat:

  • Olen raitis. Mitä nyt tulee perhekaljaa nautittua jouluisin ;) Mutta en niin sanotusti kännää.
  • Minulla on kavereita. Sekä netissä että oikeasti.
  • Lukio ei alkanut huonosti.
  • Olen fyysisesti terve, joskin heikkokuntoinen.

Kehtaan väittää itsestäni seuraavia asioita:

  • Osaan suomen oikeinkirjoitussäännöt paremmin kuin moni ikätoverini.
  • Osaan soittaa pianoa hieman.
  • Osaan tehdä nettisivuja XHTML:llä ja CSS:llä.
  • Olen melko perillä tietokoneista.

Jotain perustietoa siinä minusta henkilönä. Ehkä joskus kirjoitan vähän muutakin minusta, jos kiinnostaa.